2007. október 23., kedd

Az egyik fenekeléssel kapcsolatos fórumon találtam néhány koreai filmet amiben lányokat húznak deresre, de sajnos egyelőre nem sikerült képeket kicsalnom a filmekből. De majd erre is sor kerül. Sajnos nem nagyon jelentkezett egyelőre senki akinek hasonló érdeklődési köre van és esetleg rendelkezik ilyen jellegű képpel, filmmel, írással. Persze nem adtam fel és majd a saját fantáziámat is próbára tszem, azaz írok néhány történetet amiben a deres, vagy a női talpacskák verése a főszereplő.

2 megjegyzés:

mike írta...

szia, na én most jelentkezem.van a női talpak veréséről egy csomó anyagom.ha érdekel irj , szivesen adok belőle.nekem is ez a kedvenc ...témám?!ha eddig még nem irt senki neked az nem az érdeklődés hiánya , hanem egyszerüen még nem találták meg a blogodat.nekem tetszik amit csinálsz...csak igy tovább....keressél. üdv:mike

sdl69 írta...

Mike köszönöm szépen. Akkor most írok és kérlek jelezd hol tudlak elérni. Nekem is sok anyagom van minegyik témából és szívesen csere-berélek. Mégegyszer köszönöm. sdl