2011. október 1., szombat

Hepsi barátom története

Sziasztok!





Hepsi barátom segítségével közzéteszek egy kis történetet, amelyet ő juttatott el hozzám és megtörtént eseményeken alapul. Nagyon érdekes kis írás, nekem személy szerint nagyon tetszett, remélem mindne kedves olvasóm egyetért vele. Hepsi nagyon szépen köszönöm a történetet is és továbbra is bíztatok mindenkit, hogy ha van megtörtént, vagy a fantáziájában született kis története, kérem küldje el nekem, hogy mindekivel meg tudjam osztani és minél többen élvezhessük ezeket a remek kis írásokat! Jó szórakozást!

Első talpalásom

Megmondom őszintén, hogy ez a blog hívta fel a figyelmem a talpalásra.

Van egy állandó fenekelős partnerem, idős hölgy, aki rendszeresen jár hozzám "kezelésre".
Elhatároztam, hogy ha legközelebb jön, nem csak a fenekét kezelem meg, hanem a talpát is.

Anna, nevezzük így a hölgyet, elmúlt 60, két gyereke és négy unokája van. Igazi mazochista, gyerekkora óta imádja a pálcát az anyjának köszönhetően aki rendszeresen pálcázta. Bár, mint írtam elmúlt 60, de egy bő tizest simán letagadhatna. Ez is alátámasztja azt az állítást, hogy a rendszeres fenekelés széppé teszi és fiatalon tartja a hölgyeket. (Hehe ez jó. szerk sdl69)
Annának csodálatosan merednek kemény mellei, arca különösen fenekelés után sugárzóan szép., fara meg izgatóan gömbölyű.

Bejelentkezett, hogy már nagyon viszket a popsija, így amikor lehet jön. Közöltem vele, hogy nem csak a fenekére fog kapni, hanem a talpára is.

Egy szép nyári napon meg is érkezett. A kávézás után szoknyát vett fel, amelyben a térdemre fektetve bemelegítettem a popsiját. Majd az ágyra hasalt, popsija alá párnát tettem és szíjjal fenekeltem el. Nem vagyok nagy híve ennek, de ő szereti.

Rövid pihenő után nadrágot vett fel, és az írósztalra húzódzkodott oldalról, belekapszkodva a túlsó végébe. A csodálatosan megfeszült farára így kapott 25 fakanál és 25 ütő/paddle/ ütést.

Hosszabb pihenő és simogatás után a deres következett. Ehhez a pózhoz rövid rakott szoknyát vett fel. Pár percig csípőre tett kézzel állt mögötte, majd kecses mozdulattal ráhasalt és szépen kinyújtózott olyan módon, hogy belekapaszkodott a deres két első lábába. Arca elé tükröt tettem, így láttam hogy szép szemeivel előremeredve várta a sorsát, csak néha pislogott. Először a csuklójánál rögzítettem, majd feneke alá párnát tettem, szoknyáját felhajtottam, bugyiját lehúztam. Derekánál és a bokájánál is rászíjaztam a deresre, de előtte még feszesre húztam a lábát.
Feneke vörös volt, kisebb sötét foltokkal. Mogyorópálcával láttam hozzá, a csípős ütésektől éleseket visított és egyre több sötétvörös csík majd hurka keletkezett a csodálatosan gömbölyű hátsón, amely a párnának köszönhetően megfeszült ami a fájdalmat és a kéjes érzést is növelte. Ötvenet vertem rá, arca vörösödött a fájdalomtól és a szája is vérzett, mert beleharapott az ajkába a kínoktól. Mikor letettem a pálcát és kifújtam magam, először a vérző ajkakat kezeltem vérzéscsillapítóval, majd lemostam szivaccsal az arcát. Megpuszilta a kezemet.
- Meg is talpalsz?
- Igen!
Szeme ismét előremeredt, csak a szempillái repkedtek a sajgó fájdalomtól és a várható izgalomtól.
A bokájánál feloldoztam és felemeltem a lábait. Egy vékony nádpálcával láttam hozzá, eleinte visítgatott, de aztán láthatóan élvezte. Nem számoltam, de szépen megcsíkoztam a talpakat. Feloldoztam Annát, a lábraállás a szokottnál nehezebben sikerült a sajgó talpak miatt.
Sugárzóan szép volt az arca a fájdalomtól.
- Köszönöm... fájt nagyon, de jól esett!
Összeölelkeztünk hosszan, miközben én a kivert, fájó fenekét simogattam, ami nagyon jól esett neki.


Hepsi

3 megjegyzés:

érdeklődő írta...

az mindig is érdekelt, hogy alakul ki valakinél a vágy a fenekelés "elszenvedésére" és mi hozza őket lázba, mi az amitől teljesen benedvesül a puncijuk,és utána élveznek egyet, minden fájdalom ellenére.
nem kérdeznéd meg e hölgyet, hogy már édesanyja pálcázása hatására is olyan reakciói voltak, mint most veled?illetve magára a fenekelésre van szüksége, vagy utána valóban ki is elégül, amikor már egyedül van?

sdl69 írta...

Szia érdeklődő.Bízom benne,hogy Hepsi barátom rövidesen belép az oldalra és olvassa majd a kérésedet.

Névtelen írta...

Szia érdeklődő! Én is tapasztalatlan vagyok ez ügyben, de érdekel a dolog. Hátha érdekel egy civil véleménye is. Engem is felizgatna a dolog, ha az fenekel el, akire gondolok, nem bárki.Persze nem hülyére verésről beszélek. Igen, és tutira elélveznék ha utána megvígasztalna, bármi módon. csak önmagamtól és a fájdalomtól nem élveznék. Én nem, lehet más igen. Talán érdemes összeegyeztetni. hogy kinek mi okoz örömet.Ha a pasinak az hogy elfenekel, amitől én felizgulok, hát tegye. De utána én is elvárok valamit. Ha mindkettőnek jó így, akkor jól jártak.Mindketten:)