2012. december 2., vasárnap

Falaka december

Örömmel hallottam, hogy egyre többen érdeklődnek a női talpacskák vesszőzése iránt és már többen ki is próbálták :) Több ismerősöm is próbálgatja a dolgot és barátkozik vele :) Minket, akik amúgy is imádják a női futóműveket összeköt az, hogy valahogy átmenetet képezünk a fenekelés kedvelői és a női lábacskák kedvelői között, hiszen én például mind a kettőt kedvelem és közöttük itt van a női lábacskák megbüntetése, ami tartalmazza mind a kettőt :) Bízom benne, hogy egyre többen lesznek, akik megkedvelik a BDSM eme fura módját, nekik próbálok kedveskedni ezzel a pár képpel :)










2 megjegyzés:

Frankiefeet írta...

Szia, Sdl69!
Frankiefeet vagyok, és nagy falaka-kedvelő. Az lenne a kérdésem, a "Falaka december" képek közül az utolsóelőtti (fekete-fehér) képről nem tudod-e, létezik-e videó, amelyből való. Nagyon érdekelne. Előre is köszönöm.

sdl69 írta...

Szia!

Sajnos nem tudom, mert a képet én is a netről szedtem őssze...