2016. október 22., szombat

deres október

Sziasztok!  Picit megkésve készült az októberi bejegyzés. Sajnos nem néztem mikor volt az utolsó feltöltés,így mikor észrevettem, hogy bizony most lenne aktuális gyorsan nekiálltam :)  Mint az  augusztusi bejegyzésben említettem sikerült összehoznom egy valódi deresre húzást, így most egy nagyon kellemes és klassz emlékkel gazdagodtam. Szerencsére a hölgynek is nagyon bejött a dolog, így van esély egy ismétlésre. Az őszi és téli napokon, lábacskák hijján csak ezek a képek tartják bennünk a lelket, hogy könnyebb legyen kivárni a következő nyarat :) Bár most süt a Napocska, de hideg van és esély nincs lábacskákat látni, pedig egy deresre húzás úgy az igazi :) Nincs igazam? :) Nos akkor íme az új képek. Jó szórakozást hozzájuk :)








Nincsenek megjegyzések: