2019. augusztus 10., szombat

deres augusztus

Sziasztok!
Eljött a nyár utolsó hónapja. Bízom benne, hogy az idei forró nyár meghozta mindenkinek a maga kis lábacskás élményeit :) Én a nyaralás alatt is nézegettem őket, illetve többször képzeltem el hölgyeket deresen, amint például a tengerparton fekszenek a napozóágyban :) Gondolom ezzel többen vagyunk így :) Én bízom benne, hogy az időjárás továbbra is kegyes lesz hozzánk és még sokáig örvendeztet minket a forró napokkal és ezen keresztül a lábacskákkal. Talán néhányan eljutottak várakba, kiállításokra, ahol deres is van és talán is is próbálhatták a kedvesükkel, vagy elképzelték magukat, ahogy a középkorban ott állnak a tömegben és nézik, ahogy a kis tolvaj menyecske hátsóján csattog a vessző, amint a deresen fekszik...   Néhány képpel én is segítek a fantáziálásban :) Jó szórakozást!








Nincsenek megjegyzések: