2012. január 4., szerda

Deres januárban

Sziasztok! Itt az új év és itt az újévi deres bejegyzés:) Remélem a hideg napokra jól jönnek ezek a képek, mert bizony ránk fér egy kis melegség. Ma délután a TV2-őn volt egy film, amiben egy fekete hölgy és egy fiatalember ülő kalodába volt csukva és a hátuk le volt meztelenítve. érdeklődve lestem a tv-t, de sajnos csak a fiatalembert korbácsolták meg a lány semmit nem kapott, de azért látványnak sem volt rossz. A kalodából kilógott a lány lábacskája, így a fél élmény megvolt. Igazából arra vágyom, hogy hátha valahol eldugva megjelenik egy történelni film, ahol hölgyeket húznak deresre. Biztos van, csak meg kellene találni. Ilyen nagy élmény volt hajdanán az A Járvány c. magyar film, amit egy régebbi bejegyzésemben már említettem és ott sok hölgyet húztak deresre. Erről a filmről sem tudtam egész odáig, amíg az ominózus jelenetet meg nem láttam. Szerencsére néhány év múlva megint leadták és akkor fel tudtam venni, így nekem jó minőségben megvan, nem úgy mint a neten keringő jelenet, ami szintén tőlem származik :) Igaz, azt nem én töltöttem fel, hanem még VHS-en elküldtem az egyik felvételt Vince ismerősömnek, akinek szintén van egy fenekelős oldala és ő digizte be és töltötte fel a netre. Sajnos azóta sem tudtam még csak hasonlót sem szerezni :( Annyit sikerült még tenni, hogy a valamelyik bejegyzésemben említett filmjelenetet meg tudtam szerezni, ahol egy falusi iskolába derest hoznak és pont egy lányt vernek meg rajta. Én úgy emlékeztem, hogy ez egy szlovák film és fekszik rajta a lány és mezitláb van, de most hogy meg tudtam szerezni kiderült, hogy román film és a lány csak ráhasal a deresre és így verik meg, ráadásul nem is mezitláb van :( Majd egyszer lehet hogy feltöltöm azért ezt a jelenetet. Azért bízom benne, hogy a januári képek azért mindenkinek tetszenek. Jó szórakozást!























































3 megjegyzés:

Névtelen írta...

A csalódás tetszik a román lány miatt, hogy nem meztelen a lábacskája:)

sdl69 írta...

Valóban nagyon el voltam keseredve, mivel nekem, mint tudod a meztelen női lábacskák az egyik gyengém...

Névtelen írta...

tudom