2007. december 22., szombat

Találtam egy orosz oldalt, melyen orosz filmekből kivágott fnekelések és vesszőzések találhatók. Sajnos mindegyik jelenetben-egyet kivéve-fiúkat vernek. El tudom képzelni, hogy készültek orosz és más nemzetiségű filmek is, melyekben lányokat vernek meg akár deresen is. Felvettem az illető oldal tulajával a kapcsolatot, de nem egészen értettem mit írt :) De azt hiszem a lényeg az volt, hogy nincs lányos filmje. Én viszont tudok néhányról, hiszen az egyik orosz bdsm fórumon vannak fent képek, sőt néhányat le is tudtam tölteni. Sajnos a legtöbb orosz film egy olyan oldalon található, ahonnan nem tudok letölteni :(
Próbáltam kérdezősködni milyen módon lehetne letöltögetni, vagy honnan tudom megszererezni azt a filmet, vagy jelenetet amelyet épp szerettem volna letölteni, de azon emlékezetes megmozduláson kívül, ahol, mint anno említettem egy orosz fiatalember felrakta a Rapidshare oldalra az általam keresett filmet, több segítség nem érkezett. Néhány filmet pedig már letöröltek... :(
Persze nem adom fel és továbbra is kőrözöm a deressel és talpvesszőzéssel kapcsolatos képeket filmeket és írásokat. Mostanában viszont a tv-ben is fogynak a fenekelős jelenetek :( Azt hiszem életbe lépett valami szabályzat, hogy erőszakos jeleneteket nem szabad bemutatni. Ennek örömére több filmből is kivágták, vagy lerövíditették a fenekelős, vagy korbácsolós jelenetet. Olyan is volt, hogy egyszerűen csak az előkészületek voltak meg, aztán magát a jelenetet kivágták. Még jó hogy némelyik filmet le lehet halászni valahonnan a netről. Egyszer jó lenne beszabadulni a tv filmarchívumába, vagy valahogy össze kelene gyűjteni a Világban készült összes testi fenyítésről készült jelenetet. Szép kis gyűjtemény lenne :)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Imádom a lelkesedésed! Bár segíthetnék!:)