2007. december 2., vasárnap

A véletlennek köszönhetően találtam néhány oldalt ahol remek kis filmeket lehet leszedni. Egy orosz fórumon például régóta vadászott filmeket találtam. Nagyon örültem, hogy hozzájuthattam általam nagyon régóta keresett filmekhez. Találtam egy oldalt ahol orosz mozifilmekben található fenekelések vannak, de sajnos csak az egyikben játszik leányzó, de ő is fiú ruhában van. Talán egyszer találok olyat is ahol hölgyeket fenekelnek el. Tudomásom szerint oroszországban hosszú időkön keresztül működött a testi fenyítés módszere és bizony sokszor kaptak a hölgyek is a fenekükre. Biztos van néhány orosz film amiben van egy kis fenekelés, deresre húzás. De ezeket nagyon titkolják :( Régebben valahogy jobban voltak olyan mozifilmek, amelyek történelmi mivoltukat tekintve tartalmaztak büntetéseket. A 60-70-es években rengeteg történelmi film készült, amelyekben rendszeresen korbácsoltak hölgyeket. Magyar filmek közül egyedül a Járvány c. filmről tudok, amiben deresre húznak lányokat, asszonyokat. Ezt is véletlenül vettem fel egyszer. Pedig olyan fantáziám van. Annyi mindent el tudnék képzelni. Annyi szituáció és ötlet lenne. Kezdve a Lúdas Matyi női változatától a betyár történetekig, ahol a szeretőket húzzák deresre hogy kiszedjék belőlük a betyárok búvóhelyét, vagy mert akadályozták a hatóság munkáját. Egyszer leltem egy könyvet: Gergely Sándor Dózsa... Na ebben több deresre húzás is van. Az egyik fejezetben több falu lányait, asszonyait húúzák deresre, mert elcsalták az úri adókat és dézsmát... Na azt meglesném egy történelmi filmben. A Rózsa Sándorban is van két deresre húzás, de persze mind a kettőben férfit vernek meg. Pedig a hölgyeknek is megígérik, mikor siratják a hosszú évekre katonának vitt férjüket. Akkor ígérik meg nekik, hogy aki mégegyszer sír a férje után azt 25-ig verik, de felhúzott szoknyával... Csak szavak...

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Istenem!Hmmm..
Ez nem a tartalomnak szól, hanem neked!:)